Склад кафедри


Кафедра вчителів суспільно – гуманітарних дисциплін нараховує 10 вчителів.

Стратегічне завдання : створити оптимальні умови для піднесення ефективності навчально – виховного процесу, реалізації особистісного потенціалу кожного учня, підвищувати безпреривність інтелектуального, професійного рівня членів кафедри, забезпечити творчу атмосферу діяльності, як показників модернізації освіти.

Вчителі кафедри володіють інноваційними прийомами та методами роботи, спрямовують освітню роботу на розвиток в учнів інтелектуальних і творчих здібностей, на створення нових життєвих цінностей, знань і компетентностей.

Формула відносин на кафедрі:» Нас ріднить усе, що найважливіше для людини: здоровий глузд, ідеї, сподівання, творчість.»

Кафедра живе повноцінним життям і є невід’ ємною частиною дружного колективу Полонської гімназії.


Науково - методична проблема кафедри суспільно - гуманітарних дисциплін 
«Всебічний
 гармонійний
розвиток здорової особистості,
здатної до саморозвитку,
самовиховання,
самореалізації,
яка керується загальнолюдськими цінностями,
глибоко розуміє
і шанує традиції народу»


   
  Якісний склад учителів кафедри
Категорія
Кількість учителів 
Вчитель - методист
4
Старший вчитель
 2  
Спеціаліст вищої категорії
Спеціаліст ІІ категорії
3  
                                                     
Спеціаліст І категорії
-
                                   
 





Кукуруза
 Лариса Іванівна 

Вчитель української мови та літератури, спеціаліст вищої категорії, вчитель - методист.
Стаж роботи: 33 роки.
Педагогічне кредо : «Високоморальні установки – інтелектуальна активність – творчість.»
Лариса Іванівна допомагає учням оволодіти мистецтвом життєдіяльності, що керується сумлінням, спонукається одухотвореною волею і почуттям любові, прагненням до творчості і свободи, підтримується вірою і надією, здатністю і потребою шукати , знаходити і насолоджуватися прекрасним в усіх проявах життя. Вірить у самовдосконалення учнів через самопізнання і прилучення до цінностей культури.
  




  Жолобова
Марія Ізмаїлівна

 Вчитель української мови та літератури, спеціаліст вищої категорії, вчитель – методист.
Педагогічний стаж 33 роки.
 Педагогічне кредо: «Будь терплячим в очікуванні дива від дитини, будь готовим до зустрічі з ним »
 Марія Ізмаїлівна навчає учнів не тільки грамоти , але й розкриває красу і ніжність рідної мови. Постійно шукати, вимагати, вдосконалювати – таким бачить шлях учительської натхненної праці. Вважає, що урок – це творчість. А творчість не терпить надмірної стандартизації й шаблону. Вчителька віддає перевагу новизні, оригінальності, відходу від традиції, переборенню стереотипів.
  
  


Маліновська
Алла Альфредівна 
         Вчитель української мови та літератури, спеціаліст вищої категорії, вчитель - методист.
Педагогічний стаж – 29 років.  
Педагогічне кредо: « Люби! Твори! Навчай!»
         Навчально – виховний процес вчителька спрямовує на використання ефективних педагогічних технологій, за допомогою яких розвиває пізнавальну активність учня. Його самостійність, уміння здобувати знання, творчо виконувати завдання. На уроках літератури Алла Альфредівна формує вдумливого , вимогливого , креативно мислячого читача, навчає сприймати й усвідомлювати прочитане , відчувати й усвідомлювати позицію письменника, відчувати красу слова. На уроках рідної мови велику увагу приділяє культурі мовлення, мовленнєвому етикету, відроджує втрачене, відкидає невластиве українській культурі спілкування.
        У професіях учителя й актора багато спільного. Свою закоханість у драматичне мистецтво, любов до сцени Алла Альфредівна  щиро передає своїм вихованцям. Скільки розігнано інсценівок, зіграно п’єс, поставлено вечорниць разом із учнями!  
  



Демчук
Наталія Петрівна 
   
        Вчитель української мови та літератури, спеціаліст вищої категорії, старший вчитель.
Педагогічний стаж – 24 роки. 
    Педагогічне кредо: «Урок – вертикаль духозведення»
Наталія Петрівна навчає дітей підійматися до вершин пізнання сходинками пошуку та дослідження, оригінальних ідей та висновків, самопізнання та самовдосконалення. Одночасно з традиційними методами вчитель практикує інтерактивні , що забезпечує формування в учнів їх компетентностей. Як кожна частина Землі є центром Землі, так кожна дитина – центром її уроку.

 



Базарова 
Белла Леонідівна

Вчитель зарубіжної літератури, спеціаліст вищої категорії, вчитель-методист.
На уроках Белла Леонідівна використовує різні форми і методи. Прагне зацікавити учнів, змусити їх думати, мріяти, діяти по –дорослому.
        Белла Леонідівна   формує в учнів демократичну культуру поведінки, повагу до старших, толерантність, непримиренність до протиправної поведінки, здатність відстоювати власну думку, не піддаватися чужому впливу.
        Вчителька вміє запалити своїх вихованців вогнем високої любові до  світової літератури,залучає учнів до духовної культури, скарбів української та світової літератури. Віддаючи своє серце, намагається достукатися до серця кожного учня.
   
 



 Коблай
Олег Миколайович  

         Вчитель історії, спеціаліст вищої категорії.
Педагогічний стаж – 22 роки. 
 Педагогічне кредо: « Щоб бути хорошим вчителем, потрібно любити те, що викладаєш і тих, кому викладаєш. »
         В своїй роботі вчитель основним пріоритетом вважає виховання особистості, світогляд якої базується на критичному мисленні, толерантності, компетентності та аксіологічних цінностях. Олег Миколайович прагне , щоб учні не просто запам’ятовували дати, імена, опрацьовували документи, але вм іли ставити перед собою проблеми та швидко їх вирішували. Адже справжніми рушіями суспільного прогресу є ті особистості, хто не просто піддає все сумніву, але й приймає обґрунтовані судження та рішення.
   

  


Нагрибецька
Катерина миколаївна


Вчитель української мови та літератури, спеціаліст ІІ категоріїСтаж роботи: 5 років. Педагогічне кредо:Будьте  самі шукачами, дослідниками. Якщо не буде вогника у вас, вам ніколи не запалити його в інших. В. Сухомлинський.
Життєве кредо:
 Візьми промінь світла
І спрямуй його туди,
Де панує темрява...
Візьми усмішку
І подаруй її тому,
Хто так її потребує.
Візьми віру
І віддай кожному,
Хто не має її.
Візьми любов  
і неси її всьому світові.
            Проблема: «Розвиток комунікативних здібностей учнів на уроках української мови та літератури»
    Навчання української мови та літератури ефективне, якщо на кожному уроці засвоюються мовні і мовленнєві знання, формуються навчально-мовні, правописні та комунікативні вміння і навички, розширюється читацький рівень школярів, збагачується їхній мовний запас, відбувається оволодіння мовною нормою, здійснюється усвідомлення неповторності мовної особистості.
   Саме цього Катерина Миколаївна намагається досягати на своїх уроках, а також приділяє належну увагу ознайомленню учнів зі зразками комунікативно досконалої мови, навчаючи доцільно й правильно використовувати мовні засоби для побудови власних висловлювань.
  



                                                                                                           



Березова
Світлана Євгенівна

     Вчитель світової літератури, вчитель вищої категорії.
Стаж роботи : 25 років.
Педагогічне кредо:
У моїх руках — найбільша з цінностей світу — Людина. Я творю Людину, як скульптор творить свою статую з безформного шматка мармуру: десь в глибині цієї мертвої брили лежать прекрасні риси, які належить добути, очистити від усього зайвого.

Життєве кредо :

Любов виховується любов’ю, доброта  - добротою, життя — життям, найгірше – це втратити віру.

   Світлана Євгенівна  завжди дає собі питання: «Як  зробити урок цікавим і захоплюючим, як перетворити його на годину естетичної насолоди, хвилюючу мандрівку з учнями в незвідані світи, в таємниці людського серця? Як розширити прагнення учнів до знань?».  І вона прийшла до висновку : впровадження  в практику роботи ІКТ дає  змогу зацікавити учнів  самостійним пошуком різних джерел інформації , розвивати їх творчі здібності, критичне мислення,   вміння аргументовано, розлого й образно висловлювати свої думки, судження, оцінки.

         Використання ІКТ сприяє тому, що за короткий час особистість спроможна засвоїти та переробити великий обсяг інформації. Саме тому наочне подання інформації має велике значення під час усіх етапів її уроку.

Реалізацію ідеї  вчитель здійснює  за такими основними напрямками :

*  залучення учнів до самостійного пошуку істини від образу, ідеї до осмислення змісту. Включення мисленнєві операції аналізу, синтезу з виходом на самостійні узагальнення  й висновки;

*  розвиток  критичного мислення;

*  розвиток  творчих здібностей;

*   розвиток особистості учня та його адаптація у світовому   інформаційному   просторі;

*   формування  інформаційної  культури  учнів, забезпечення   їх   інформаційних   потреб;

*   інтенсифікація  навчання і виховання за рахунок використання  ІКТ;

*   удосконалення   науково – методичного забезпечення  навчально – виховного  процесу;
*  оптимізація  освіти   на  основі   використання інформаційно – комунікаційних   технологій.



Вельгас
Іванна Адамівна

Вчитель історії, спеціаліст.
Стаж роботи : 4 роки
Життєве кредо : Лідерство – запорука успіху.
Творче кредо :  Крізь терни до зірок. 
Іванна Адамівна формує грамотну гармонійну особистість, що сполучає творчу, інтелектуальну вольову, емоційну сферу молоді. Формує в учнів уміння шукати аналогії, систематизувати, класифікувати, логічно мислити тощо. Вчитель працює над формуванням національно – мовної особистості, навчає учнів працювати над собою.

Вчитель веде активну роботу над самовдосконаленням і творчим самовираженням кожного учня,розвиває логічне мовлення, допомагає творчо проявити себе і на уроках , і в позакласний час.

Іванна Адамівна веде активну позакласну роботу з історії, сприяє самовизначенню учнів і реалізації освітньо - виховних задач сучасної школи.



Крючкова
Оксана Валеріївна

Вчитель історії, спеціаліст.
Стаж роботи : 5 років.
Життєве кредо : Мети досягає той, хто її прагне.
 Творче кредо : Даруй знання, любов і радість дітям.  
Оксана Валеріївна формує в учнів особистісні якості, працює над моральним рівнем кожної особистості. На своїх уроках  розвиває активних, творчих, відповідальних, компетентних особистостей – патріотів, що можуть проявляти свої кращі якості, спрямовані на позитивне самовираження. Вчитель виробляє в учнів особистий стиль висловлювання думок.
ЇЇ уроки – це уроки виховання патріотизму, активної громадянської позиції, національної свідомості,ментальності. Вчитель збагачує внутрішній світ дитини, спонукає учнів до створення власного етнокультурного поля.

Немає коментарів:

Дописати коментар