Навчально-методична база

Заходи

 

кафедри суспільно – гуманітарного циклу щодо реалізації завданьПолонської гімназії

                                на 2014-2015 навчальний рік
1.Вивчати і проводити роботу з виконання законів України « Про освіту», «Про загальну середню освіту», Указів Президента України щодо створення умов для забезпечення рівного доступу до якісної освіти відповідно до Концепції програм розвитку освіти України на 2007-2011 роки.
2.Забезпечити відповідність навчально-виховного процесу в гімназії відповідно до вимог законодавства про мови.
3.Ознайомити педагогічні кадри з фундаментальними і прикладними науковими дослідженнями в галузі лінгвістичної технології, інтелектуальних мовно – інформаційних систем нового покоління.
4.  Зміцнити матеріально – технічну базу кабінету української мови та літератури.
5. Продовжувати впроваджувати інтерактивні методи навчання, в тому числі комп’ютерні технології у викладанні української мови.
6. Під час засідань методичних об’єднань залучати усіх членів кафедри до обговорення питань, які  дискутуються. Підвищувати інтелектуальний професійний рівень членів кафедри, забезпечувати творчу атмосферу діяльності.
7.Розробляти методичні і дидактичні посібники, методичні бюлетні, демонструвати їх на районних та обласних виставках інноваційних технологій.
8. Здійснювати взаємо відвідування уроків учителями – предметниками, проводити спільний аналіз уроків.
9. Спланувати краєзнавчу роботу.
10. Забезпечити учителя – словесника на конкурс «Учитель року».
11. З метою реалізації проекту «Обдарованість» посилити роботу з обдарованими дітьми, залучати учнів до участі в предметних олімпіадах, конкурсах,  МАН.
12. У навчально –виховній діяльності вчителям постійно додержуватись єдиного мовного режиму, спілкуючись державною мовою.
13. Засобами мови і художнього слова виховувати в гімназистів національні та загальнолюдські ідеали, національну свідомість і толерантне ставлення до інших народів та їхніх мов.
14. Плекати філологічні здібності гімназистів, розвиток і збагачення їхнього усного й писемного мовлення, формування потреби вдосконалювати культуру свого мовлення, поширювати словник.
15. У навчально – виховному процесі акцентувати увагу на рідномовних обов’язках, що їх має додержувати кожен учитель і кожен учень задля відродження й утвердження української мови, нації, державності.



Програма дій по роботі
над проблемою 
1.    Підвищувати власний інтелектуальний та професійний рівень, забезпечувати творчу атмосферу діяльності, як показників модернізації освіти.
2.    Надавати інноваційного характеру змісту освіти як необхідної умови самореалізації особистості.
3.    Бути зацікавленим у позитивних і максимально успішних результатів учнів.
4.    Здійснювати взаємо відвідування уроків учителями – предметниками, проводити спільний аналіз уроків, методів викладання, шляхів удосконалення навчально – виховного процесу.
5.    Будувати взаємини «учитель - учень» як систему гуманістичних відносин, які створюють умови для самопізнання і самореалізації гімназистів.
6.    Спрямувати освітню роботу на розвиток в учнів інтелектуальних і творчих здібностей, на створення нових життєвих цінностей, знань і компетентностей.
7.    Брати активну участь у роботі навчальних семінарів з метою формування умінь та навичок.
8.    Розробляти методичні і дидактичні посібники.
9.    З метою реалізації проекту «Обдарованість» посилити роботу з обдарованими дітьми, залучати їх до участі в предметних олімпіадах, науковому товаристві МАН.
    10. Впроваджувати рефлексивну діагностику освітнього процесу.
    11. Підвищувати якість теоретичних знань дидактики та вікової психології.
    12. Брати участь у виставках педагогічних інновацій, професійних конкурсах.
    13. Використовувати в навчально - виховному процесі комп’ютер та елементи компютених технологій.
    14. Публікувати власні педагогічні доробки у педагогічних виданнях.
 
  Сучасні вимоги до вчителя по створенню
умов для розвитку і самореалізації
особистості кожної дитини
1. Здійснювати цілісний підхід до дитячої особистості, повагу самобутності, розуміння того, що дитина є суб’єктом власного життя, має свою життєву позицію, власне «я», свій внутрішній світ.
2.Культивізувати  теплі, емоційно - забарвлені взаємини з учнями, щиру симпатію до них і тонке сприйняття їхніх безпосередніх потреб.
3. Привнести  особистий  досвід  й емоційне  переживання у викладання свого предмета й у повсякденне спілкування з учнями.
4. Володіти  ситуацією за будь – яких, навіть найнесприятливіших обставин. Уміти за допомогою гумору, добродушного жарту розрядити обстановку.
5.  Здійснювати  гуманне мислення, здатність бачити в дитині не учня, а людину, що навчається.
6.  Бути послідовними  у своїх вимогах, толерантними , поважними  і однаковими у  ставленні  до дітей.
7. Розвивати в учнів почуття впевненості у собі, здатність справлятися з різноманітними життєвими проблемами.
8. Виховувати в учнів почуття корисності і потрібності іншим людям; розвивати емоційну стабільність, особистісну зрілість і соціальну відповідальність.
9. Навчати учнів адекватно сприймати події, що відбуваються.
10. Навчати  школярів розумінню почуттів інших, готовність відгукнутися на їхні безпосередні проблеми.


Немає коментарів:

Дописати коментар